
Afyonkarahisar Bisiklet İl Temsilcisi Osman Çoban, Büyük Taarruz’un 103. yıl dönümü kapsamında düzenlenen geleneksel bisiklet turunun bu yıl 10’uncusunun gerçekleştirildiğini açıkladı.
Afyonşehir’e konuşan Çoban, yaklaşık 10 yıldır geleneksel hale gelen turun bu yıl da Kocatepe’den başladığını ve her yıl olduğu gibi bu yıl da İzmir’e doğru yol alındığını belirtti.
“Bugün startımızı Türkiye Büyük Millet Meclisi Başkanımız Sayın Numan Kurtulmuş ile birlikte verdik. Bayrağımızla birlikte yaklaşık 30 bisikletçi olarak yola çıktık. Güzergâh üzerindeki şehitlikleri ziyaret ettik. Allah nasip ederse önümüzdeki hafta İzmir’de olacağız” diyen Çoban, turun zaferin izlerini taşıyan rotasında çeşitli anma etkinliklerinin yapılacağını da kaydetti.
