
Balıkesir’in Sındırgı ilçesinde bugün 4,9 büyüklüğünde bir deprem meydana geldi. Çevre illerden de hissedilen sarsıntının ardından bölgede kısa süreli panik yaşandı. İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, sosyal medya hesabı üzerinden bir açıklama yaparak deprem sonrası süreci paylaştı.
Bakan Yerlikaya, depremin hemen ardından AFAD ve ilgili kurumlara bağlı ekiplerin saha taramalarına başladığını belirtti. Açıklamasında şu ifadelere yer verdi:
“Balıkesir Sındırgı’da 4,9 büyüklüğünde bir deprem meydana gelmiştir. Çevre illerden de hissedilen depremle ilgili olarak, AFAD ve ilgili kurumlarımızın tüm ekipleri saha taramalarına derhal başlamıştır. Depremden etkilenen vatandaşlarımıza geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum. Allah ülkemizi ve milletimizi afetlerden korusun.”
AFAD ve yerel yetkililer, bölgede gelişmeleri yakından takip etmeye devam ediyor. İlk belirlemelere göre can ve mal kaybı yaşanmadığı bildirildi. Yetkililer, vatandaşları resmi kaynaklardan yapılacak açıklamaları takip etmeleri konusunda uyardı.
