
Afyonkarahisar Valisi Doç. Dr. Kübra Güran Yiğitbaşı, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının açılışı dolayısıyla Ertuğrulgazi Ortaokulu’nda düzenlenen törende öğretmenler, öğrenciler ve velilerle bir araya geldi. Vali Yiğitbaşı, yeni eğitim yılının heyecanını paylaştı.
Törende konuşan Vali Yiğitbaşı, geçen yılki eğitim çalışmalarının büyük bir gayret, fedakârlık ve özveriyle tamamlandığını vurgulayarak, “Bu yıla da çok heyecanlı bir şekilde öğretmenlerimiz, hocalarımız, idarecilerimiz ve velilerimiz hazırlandılar” dedi.
Geçtiğimiz hafta Büyükkalecik’te yaptığı okul servis denetimleri ve öğretmen ziyaretlerinden de bahseden Yiğitbaşı, öğretmenlerin “çocuklarımız için buradaki aile ortamını bırakmak istemediklerini” söylediğini belirtti. Yiğitbaşı, bu aidiyet duygusunun ve okulda kurulan güçlü iletişimin eğitime olan motivasyonu artırdığını ifade etti.
“Öğrencilerimizin Başarıları Hepimizi Gururlandırıyor”
Konuşmasında öğrenci başarılarına da değinen Vali Yiğitbaşı, Bilim ve Sanat Merkezi (BİLSEM) öğrencisi Aslı’nın kutuplarda gerçekleştirdiği araştırma projesini örnek göstererek, akademik ve sosyal başarıların Afyonkarahisar adına gurur verici olduğunu dile getirdi.
Yeni döneme dair temennilerini de paylaşan Yiğitbaşı, “2025-2026 eğitim-öğretim yılında çocuklarımızın en nitelikli şekilde yetişmesi için öğretmenlerimiz, idarecilerimiz ve velilerimizle birlikte gayret göstermeye devam edeceğiz. Açılışımızın hayırlara vesile olmasını diliyorum” ifadelerini kullandı.
