
HABER MERKEZİ
Afyonkarahisar’ın Sultandağı ilçesinde 2.etap doğal gaz çalışmaları başladı.
Sultandağı Belediye Başkanı Mehmet Aldırmaz, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “2.etap doğal gaz çalışmalarımız başladı. Sabır ve gayretle, ilçemizin hak ettiği hizmetleri bir bir hayata geçiriyoruz” ifadelerine yer verdi. Aldırmaz, Sultandağı ilçesi için desteklerini esirgemeyen AK Parti Afyonkarahisar Milletvekilleri Ali Özkaya, İbrahim Yurdunuseven ve Hasan Arslan’a teşekkür etti.
