
Sandıklı’da 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı büyük bir coşku ile kutlandı. Yoğun katılımla gerçekleştirilen programda öğrenciler tarafından birbirinden renkli gösteriler sahnelenirken, şiirler okunarak 19 Mayıs ruhu coşku ve gurur içerisinde yaşatıldı. Düzenlenen sportif etkinlikler ve gösteriler vatandaşlardan büyük beğeni toplarken, dereceye giren öğrencilere ve başarılı sporculara ödülleri takdim edildi.
Programa; İlçe Kaymakamı Selçuk Yosunkaya, Belediye Başkanı Adnan Öztaş, Cumhuriyet Başsavcısı Hasan Köroğlu, İlçe Garnizon Komutanı Ahmet Yürük, İlçe Emniyet Müdürü Bülent Ermiş, İlçe Jandarma Komutanı Mevlüt Özdemir, İlçe Milli Eğitim Müdürü Hüseyin Eroğlu, İlçe Gençlik ve Spor Müdürü Murat Araz, Gençlik Merkezi Müdürü Ömer Faruk Pınar, ilçe protokolü ve vatandaşlar katılım sağladı.
