
Sandıklı Belediye Başkanı Adnan Öztaş, 30 Ağustos Zafer Bayramı’nın 103. yıl dönümü dolayısıyla yayımladığı mesajda, milletin bağımsızlık uğruna gösterdiği azim ve kararlılığın tüm dünyaya ilan edildiği Büyük Zafer’in yıl dönümünü birlik ve beraberlik içerisinde karşılamanın mutluluğu ve onurunun yaşandığını belirtti.
Öztaş, mesajında şu ifadelere yer verdi:
“Milletimizin bağımsızlık uğruna gösterdiği azim ve kararlılığın tüm dünyaya ilan edildiği Büyük Zaferin 103. yıl dönümünü, milletçe birlik ve beraberlik içerisinde karşılamanın mutluluk ve onuru içindeyiz. 30 Ağustos Zafer Bayramımızı yürekten kutluyor; başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşları olmak üzere, milli mücadelenin tüm kahramanlarını saygı ve minnetle anıyorum.”
