
Afyonkarahisar’da düzenlenen Motofest’in dördüncü gününde sahneye çıkan müzik grubu Samida, seslendirdikleri şarkılarla katılımcılara coşkulu anlar yaşattıklar.

Grup üyeleri, sahne öncesi yaptıkları açıklamada, Afyonkarahisar’da bulunmaktan dolayı heyecanlı olduklarını söyleyerek, Afyon’da ilk konserimiz, çok heyecanlıyız. Harika geçeceğine eminiz” dediler. Samida, festival alanını dolduran müzikseverlere en sevilen şarkıları seslendirerek unutulmaz anlar yaşattı.
