
İYİ Parti Afyonkarahisar heyeti, Vali Dr. Naci Aktaş’a hayırlı olsun ziyaretinde bulundu. İYİ Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Afyonkarahisar Milletvekili Hakan Şeref Olgun’un öncülüğündeki ziyarette, İYİ Parti İl Başkanı Muhammet Mısırlıoğlu, Merkez İlçe Başkanı İzzet Köken ve İl Genel Meclisi Çay Üyesi Mevlüt Türk de yer aldı. Valilik makamında gerçekleşen ziyarette, Afyonkarahisar’ın genel durumu, yürütülen çalışmalar ve kente yönelik planlamalar hakkında görüş alışverişinde bulunuldu. Heyet, Vali Aktaş’a yeni görevinde başarı dileklerini iletti. Ziyarete ilişkin değerlendirmelerde bulunan Milletvekili Olgun, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Vali Aktaş’a görevinde başarılar dilediklerini belirtti. Olgun, açıklamasında, Aktaş’ın nazik kabulleri ve misafirperverliğinden dolayı teşekkür ederek, yeni görevinin Afyonkarahisar için hayırlı olmasını temenni etti.
'SAYIN VALİMİZE YENİ GÖREVLERİNDE BAŞARILAR DİLİYORUM'
Milletvekili Olgun, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "Afyonkarahisar Valimiz Sayın Dr. Naci Aktaş'ı, İl Başkanımız Muhammet Mısırlıoğlu, Merkez İlçe Başkanımız İzzet Köken, İGM Üyemiz Mevlüt Türk ile birlikte makamında ziyaret ederek, yeni görevinin hayırlı ve uğurlu olması dileklerimizi ilettik. Sayın Valimize nazik kabulleri ve misafirperverlikleri için teşekkür ediyor, yeni görevlerinde başarılar diliyorum" ifadelerini kullandı.
