
İYİ Parti Afyonkarahisar Merkez İlçe Başkanlığında yaklaşan kongre süreci öncesi önemli bir aşama daha geride kaldı. Delege seçimleri yoğun katılımla gerçekleştirildi. Seçimlere, İYİ Parti Genel Merkezi tarafından görevlendirilen Kurumsal İlişkiler Başkanı Şükrü Kuleyin de gözetmen olarak katıldı ve süreci yakından takip etti.
İl Başkanı Mısırlıoğlu: “Teşkilatımız dimdik ayakta”
Seçimlerin ardından değerlendirmelerde bulunan İYİ Parti Afyonkarahisar İl Başkanı Muhammet Mısırlıoğlu, partililerin sandığa gösterdiği ilgiyi memnuniyetle karşıladıklarını belirterek, “Bugün sandığa gösterilen bu ilgi, partimize duyulan güvenin ve teşkilatımızın dimdik ayakta olduğunun en güzel göstergesidir. Afyonkarahisar teşkilatımız kongreye büyük bir dinamizm ve coşkuyla hazırlanıyor. Bu enerji kongremize de yansıyacak ve İYİ Parti Afyonkarahisar çok daha güçlü bir şekilde yoluna devam edecektir,” dedi.
Merkez İlçe Başkanı Köken: “Demokrasinin en güzel örneğini verdik”
Merkez İlçe Başkanı İzzet Köken ise seçim sürecinin demokratik bir olgunluk içerisinde geçtiğini vurgulayarak, “Delege seçimlerimiz partililerimizin katılımıyla demokratik bir olgunluk içinde tamamlandı. Gösterilen bu yoğun ilgi, partimizin geleceğine sahip çıkıldığının işaretidir. Afyonkarahisar teşkilatımız, birlik ve beraberlik içinde demokrasiye olan bağlılığını bir kez daha göstermiştir,” ifadelerini kullandı.
Kuleyin: “Afyon teşkilatıyla gurur duyduk”
Seçimleri yerinde izleyen İYİ Parti Kurumsal İlişkiler Başkanı Şükrü Kuleyin ise yaptığı açıklamada Afyonkarahisar teşkilatının performansından övgüyle söz etti. Kuleyin, “Afyon gerçekten harika bir şehir, burada bulunmaktan büyük bir memnuniyet duydum. Afyonkarahisar teşkilatımızla gurur duyuyoruz. Bugün gerçekleştirilen delege seçimleri, demokratik, açık ve şeffaf bir şekilde yapıldı; hiçbir şaibeye yer verilmedi. Bu süreç, partimizin demokrasiye olan bağlılığının en güzel göstergesidir,” dedi.
Afyonkarahisar'daki İYİ Parti teşkilatı, yaklaşan kongre sürecine güçlü ve kararlı bir şekilde ilerliyor.
