
Afyonkarahisar Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürü Merih Karayol, Sandıklı Belediye Başkanı Adnan Öztaş’ı makamında ziyaret etti.
Gerçekleştirilen görüşmede, Sandıklı’da yürütülen çevre ve şehircilik projeleri ile iklim değişikliğiyle mücadele kapsamında planlanan çalışmalar ele alındı. Taraflar, ilçenin sürdürülebilir gelişimi için atılacak adımları değerlendirdi.
Ziyaretin sonunda İl Müdürü Karayol ve Başkan Öztaş, kurumlar arası iş birliğinin önemine dikkat çekerek, projelerin Sandıklı’ya önemli katkılar sağlayacağını vurguladı. Başkan Öztaş, “İlçemizin çevre ve şehircilik çalışmalarında uyum içinde hareket etmeye devam edeceğiz,” ifadelerini kullandı.
