BIST 100
13.860,59 1,22%
DOLAR
46,1165 0,04%
EURO
53,2041 0,02%
GRAM ALTIN
6.413,84 -0,09%
FAİZ
43,69 0,00%
GÜMÜŞ GRAM
101,00 -0,11%
BITCOIN
63.198,00 -0,43%
GBP/TRY
61,5507 0,03%
EUR/USD
1,1533 -0,01%
BRENT
94,25 1,25%
ÇEYREK ALTIN
10.486,63 -0,09%
  • ANASAYFA
  • GÜNDEM
  • İGM Üyesi Saylık ve Tümgeneral Diker Başkan Öztaş’ı ziyaret etti

İGM Üyesi Saylık ve Tümgeneral Diker Başkan Öztaş’ı ziyaret etti

sandıklı Belediyesi
HABER MERKEZİ

İl Genel Meclis Üyesi Ahmet Mahmut Saylık ve Konya Hava Savunma ve Garnizon Komutanı hemşehrimiz Tümgeneral Yusuf Diker, Sandıklı Belediye Başkanımız Adnan Öztaş’ı makamında ziyaret etti.

Samimi bir ortamda gerçekleşen ziyarette Sandıklı ilçesine ilişkin konular üzerine sohbet edilirken, karşılıklı görüş alışverişinde bulunuldu. Ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade eden Sandıklı Belediye Başkanı Adnan Öztaş, nazik ziyaretlerinden dolayı Ahmet Mahmut Saylık ve Tümgeneral Yusuf Diker’e teşekkür etti. Ziyaret, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafının ardından sona erdi.

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.
Yeni bir yorum göndermek için 60 saniye beklemelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?