
İl Genel Meclis Üyesi Ahmet Mahmut Saylık ve Konya Hava Savunma ve Garnizon Komutanı hemşehrimiz Tümgeneral Yusuf Diker, Sandıklı Belediye Başkanımız Adnan Öztaş’ı makamında ziyaret etti.
Samimi bir ortamda gerçekleşen ziyarette Sandıklı ilçesine ilişkin konular üzerine sohbet edilirken, karşılıklı görüş alışverişinde bulunuldu. Ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade eden Sandıklı Belediye Başkanı Adnan Öztaş, nazik ziyaretlerinden dolayı Ahmet Mahmut Saylık ve Tümgeneral Yusuf Diker’e teşekkür etti. Ziyaret, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafının ardından sona erdi.
