
Sandıklılı gurbetçi Osman Ciba, 1961 yılında Sandıklı’da yıkılan eski Hükümet Konağı’nı büyük bir özen ve sabırla, 7 ay süren titiz el işçiliğiyle yeniden canlandırdı. Tarihe olan ilgisi ve bağlılığıyla dikkat çeken Ciba, yapımını tamamladığı maketi Sandıklı Belediye Başkanı Adnan Öztaş’a takdim etti.
Sandıklı Belediye Başkanlığı’nda gerçekleştirilen ziyarette, Sandıklı AK Parti İlçe Başkanı Murat Erkalan ve AK Parti İlçe Yönetim Kurulu Üyesi Mehmet Yılmaz da yer aldı. Başkan Öztaş, gurbetçi Ciba’nın emek ve özverisini büyük bir takdirle karşıladı. Ayrıca, bu özel maketin belediyenin girişinde ayrı bir bölümde sergileneceğini belirterek, Sandıklı’ya giden ziyaretçilere ilçenin tarihinden bir köşeyi sunmayı planladıklarını söyledi.
