
Başkan Siper 30 Ağustos Zafer Bayramı coşkusunu ve gururunu bir arada yaşadıklarını ifade ederek “Bundan tam 103 yıl önce, aziz milletimiz, Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün önderliğinde Kocatepe'den başlıyarak destansı bir zafere imza atmıştır. Bu zafer, yalnızca düşmanı topraklarımızdan atmakla kalmamış, aynı zamanda bağımsızlık ve özgürlük tutkumuzun ne denli sarsılmaz olduğunu tüm dünyaya göstermiştir.
30 Ağustos, yokluk içinde dahi onurundan ve vatan sevgisinden ödün vermeyen bir milletin dirilişinin, yeniden doğuşunun sembolüdür. Bu şanlı gün, bizlere vatanımızın bölünmez bütünlüğü için canlarını feda eden şehitlerimizi ve gazilerimizi bir kez daha minnet ve rahmetle anma fırsatı sunar. Onların aziz hatıraları, bizlere emanet ettikleri bu kutsal vatanı koruma ve yüceltme sorumluluğumuzu bir kez daha hatırlatır. Bu duygularla, başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşları olmak üzere, istiklal mücadelemizin tüm kahramanlarını ve vatanımız uğruna can veren tüm şehitlerimizi rahmet, minnet ve saygıyla anıyorum. Gazilerimize şükranlarımı sunuyorum.” ifadelerine yer verdi.
