
Zabıta Haftası kapsamında Sandıklı Belediye Başkanı Adnan Öztaş, belediyede görev yapan zabıta personelini ziyaret ederek haftalarını kutladı.
Ziyarete Belediye Meclis Üyeleri Hakan Sarısayın ve Hüseyin Akpınar da katılım sağladı. Samimi bir atmosferde gerçekleşen buluşmada zabıta personeliyle istişarelerde bulunuldu, karşılıklı fikir alışverişi yapıldı.
Zabıta teşkilatının, toplumun huzuru, güvenliği ve sağlığı için özveriyle görev yaptığına dikkat çekildi. Ziyaret sonunda tüm personelin Zabıta Haftası tebrik edildi.
