
Sandıklı Belediye Başkanı Adnan Öztaş, İlçe Milli Eğitim Müdürü Hüseyin Eroğlu ve Fatih Mahallesi Muhtarı Selim Altıkulaç ile birlikte Ali Çetinkaya Ortaokulu ve Hatice Turan Anaokulu’nu ziyaret etti.

Ziyaret kapsamında, yeni eğitim-öğretim yılına başlayan Ali Çetinkaya Ortaokulu’nda yapılan çalışmalar ve ihtiyaç duyulan eksikler üzerine istişarelerde bulunuldu. Ardından Hatice Turan Anaokulu’nda öğretmenler, idareciler ve öğrenciler bir araya gelinerek yapılması gereken konular görüşüldü. Belediye Başkanı Adnan Öztaş, eğitim kurumların her zaman yanında olduklarını belirterek, çocukların daha iyi şartlarda eğitim görmeleri için çalışmaların süreceğini ifade ederek, Öğrencilere yeni eğitim-öğretim yılında başarılar diledi.

