
Sandıklı Belediye Başkanı Adnan Öztaş, vatandaşların mutlu günlerinde yanlarında olmaya devam ediyor. Kepez ve Akgün ailelerinin evlatları Tuğçe ile İsmail’in düğün merasimine katılan Öztaş, genç çifti tebrik ederek mutluluk dileklerini iletti.
Düğün törenine katılarak çiftin sevincine ortak olan Öztaş, böylesi özel anlarda hemşehrilerle bir arada olmaktan memnuniyet duyduğunu ifade etti.
