
Afyonkarahisar Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler Odası'nda (ASMMO) Kurban Bayramı dolayısıyla bayramlaşma programı gerçekleştirildi. Oda binasında düzenlenen törende yönetim kurulu üyeleri, kurul üyeleri ve meslek mensupları bir araya gelerek bayramlaştı. Programda konuşan ASMMO Başkanı Erdal Sayar, meslektaşlarıyla bir arada olmaktan duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Mali müşavirlik mesleğinin zorluklarına dikkat çeken Sayar, “Zor bir mesleği layıkıyla yerine getiren meslektaşlarımız ile birlikte olmaktan mutluyum. Rabbim bundan sonraki bayramlara da sağlıcakla ulaştırmaya nasip eylesin” ifadelerini kullandı. Samimi bir atmosferde gerçekleşen bayramlaşma programında meslek mensupları bayram sevincini paylaşırken, birlik ve beraberlik mesajları verildi.
