
AK Parti Afyonkarahisar Milletvekili Dr. Hasan Arslan, Türkiye Buluşmaları kapsamında Uşak’ın Sivaslı ilçesinde teşkilat mensupları ve vatandaşlarla bir araya geldi.

AK Parti Afyonkarahisar Milletvekili Hasan Arslan sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Türkiye Buluşmaları kapsamında teşkilat mensupları ve vatandaşlarla bir araya gelmenin mutluluğunu yaşadığını ifade ederek, “İlçe Başkanımız İsmail Kaya, Belediye Başkanımız Bahri Azatçam ve teşkilatımızla buluştuk. Sivaslı’nın sıcaklığı, dava yolundaki azmimize güç kattı. Birlik ruhu ve inancımızla yarınlara daha umutla bakıyoruz” ifadelerine yer verdi.
