
19 Eylül Gaziler Günü Anma Programı kapsamında Afyonkarahisar’da anlamlı bir etkinlik gerçekleştirildi. Afyon Kocatepe Anadolu Lisesi’nden başlayarak Kocatepe Parkı Anıtı’na kadar uzanan “Kahramanlarla Kardeşlik Yolunda 19 Eylül Gaziler Günü Yürüyüşü” büyük ilgi gördü.
Yürüyüşe öğrenciler, öğretmenler, gaziler ve çok sayıda vatandaş katıldı. Katılımcılar, ellerinde Türk bayraklarıyla hep bir ağızdan marşlar söyleyerek Gaziler Günü’nün manevi atmosferine katkı sundu. Coşkulu ve duygusal anların yaşandığı yürüyüşte, vatan uğruna mücadele eden kahraman gazilerimiz bir kez daha minnet ve şükranla anıldı.
Program, Kocatepe Parkı Anıtı önünde yapılan saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın ardından çeşitli etkinliklerle devam etti.
