
Saygınlar Oto Galeri, sahibi Serdar Koldemir’in ev sahipliğinde düzenlenen mevlüt programıyla galerici esnafını ve davetlileri bir araya getirdi. Manevi atmosferde gerçekleşen programda, birlik ve beraberlik vurgusu ön plandaydı.
Programın açılışında konuşan Serdar Koldemir, mevlüt etkinliğinin toplumsal bağları güçlendirmek, dostlukları pekiştirmek ve kırgınlıkları geride bırakmak amacıyla gerçekleştirildiğini söyledi.
Koldemir, “Birkaç ay önce belediyeden aldığımız arsaya ait dükkan projesinin temel betonunu geçtiğimiz çarşamba günü döktük ve kurbanımızı kestik. Şimdi bu güzel gelişmeyi halkımızla, eşimizle, dostumuzla ve esnaf arkadaşlarımızla paylaşmak istedik. Mevlüt programımızın amacı da tam olarak budur,” ifadelerini kullandı.
