
Afyonkarahisar Sağlık Bilimleri Üniversitesi Rektörlüğü’ne atanan ve görevine başlayan Rektör Prof. Dr. Adem Aslan, Afyonkarahisar’da basın mensuplarıyla bir araya geldi.
Rektör Aslan’ın yaptığı basın toplantısında öne çıkan başlıklar:
-Diş Hekimliği yetersiz hemen Diş Hekimliği binası hizmete geçireceğiz
-Randevu sıkıntısının olmadığı büyük bir diş kompleksine başlıyoruz
-Fizik tedavi havuzlarımız tadilattaydı onları açacağız
-Yoğun bakım kapasitemiz yetersiz onu faaliyete gecirip ek bina hizmete geçecek
-Temizlik konusu cok yetersiz biliyoruz bu konu da en kısa zamanda çözülecek
-İnşaatı yapılan binanın kabası bitti hızlandırıp faaliyete geçireceğiz
-Randevu konusunu iyileştireceğiz
-Yapay zeka destekli santral sistemi kurarak randevu sisteminin daha kolay yapılmasını sağlayacağız
-Daha fazla hastaya hizmet verecek randevu sıkıntısı olmayan dış kompleksi projemizi devreye geçireceğiz
-Spor tesisleri ile ilgili çalışmalar devam ediyor kısa süre içinde onlarda bitmiş olacak
-İlaç üretebılcek durumdayız bunun içinde ruhsat beklıyoruz
-İlaç ARGE Merkez binası bitmiş durumda ilaçlar ruhsat aşamasında ruhsat gelince ilaç üretebilecek kapasitedeyiz
-Bir firmanın piyasadaki ilacı karşılaştırabilecek laboratuvar kurduk Türkiye'de başka bir yerde yok
-Mantar üretim tesisi var ilaç üretebilmek için tıbbi mantar üretimi yapıyoruz.

-İkinci yurt yapımı konusunda, Afyon'da o kadar çok yurt yapılmış ki, mevcut doluluk oranı yüzde 70, bu kapasite tamamen dolmadan yeni bir yurt yapımına izin verilmiyor. Yerimiz de hazır. Yurt sorununu çözeceğiz.
-Şehit yakınları ve basın mensuplarımız için açtığımız polikliniğimiz vardı. Pandemide kapanmıştı. Şimdi tekrar açtık. Sizlerin ve yakınlarınız buraya başvuru yapabilirsiniz.
-Basın mensupları ile check-up hizmetimiz vardı. Bu hizmeti yine sizlere sunacağız. Dişten de böyle bir talep vardı. TBMM üyeleri, protokol üyelerimiz, basın mensuplarımız bu poliklinikten faydalanacak.
-Hastanelerde otizmli vatandaşlarımıza öncelik veriliyor.
-Ticaret Borsası arsasını devralmıştık, orayı Rektörlük binası olarak planlıyoruz.
-Otopark sorunu önümüzdeki aya kadar çözülmüş olacak.
-
