
Sandıklı Belediye Başkanı Adnan Öztaş, Sandıklı Belediyesi birim ziyaretleri kapsamında Fen İşleri Müdürlüğü Su ve Kanalizasyon Şefliği’ni ziyaret etti.
Başkan Öztaş, personel ile bir araya gelerek yapılan çalışmalar ve yürütülen hizmetler hakkında bilgiler aldı. Çalışanlara özverili gayretlerinden dolayı teşekkür eden Başkan Öztaş, belediye hizmetlerinin en iyi şekilde yürütülmesi için birimlerle istişareye önem verdiklerini ifade etti. Başkan Adnan Öztaş, birim ziyaretlerinin düzenli olarak devam edeceğini vurgulayarak, belediye hizmetlerinde verimliliği artırmayı hedeflediklerini belirtti.
