
Sandıklı Belediye Başkanı Adnan Öztaş, Özburun Belediye Başkanı Bünyamin Özdemir ve beraberindeki heyeti makamında ağırladı.
Gerçekleşen nezaket ziyaretinde, iki belediye arasında yürütülen çalışmalar, karşılıklı iş birliği olanakları ve bölgesel projeler üzerine fikir alışverişinde bulunuldu. Samimi bir ortamda geçen görüşmede, belediyecilik hizmetleri konusunda tecrübeler paylaşıldı.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Sandıklı Belediye Başkanı Adnan Öztaş, Özburun Belediye Başkanı Bünyamin Özdemir ve heyetine teşekkür ederek, ortak çalışmalara her zaman açık olduklarını ifade etti.
