
İYİ Parti Afyonkarahisar İl Başkanı Muhammet Mısırlıoğlu, Dinar ilçesinde yapımı devam eden Galericiler Sitesi hakkında açıklamalarda buludu.
Afyonkarahisar’ın Dinar ilçesinde TOKİ tarafından yapımı süren Galericiler Sitesi inşaatında çalışan işçiler, iki aydır maaşlarını alamadıklarını öne sürdü.
“İYİ PARTİ OLARAK EMEKÇİMİZİN YANINDAYIZ VE BU SÜRECİN TAKİPÇİSİ OLACAĞIZ”
Konuyla ilgili olarak açıklama yapan İYİ Parti Afyonkarahisar İl Başkanı Muhammet Mısırlıoğlu şunları söyledi: “Emekçinin alın terini gasp eden, işçinin maaşını ödemeyen kim varsa bilsin ki karşısında bizleri bulacaktır. Dinar’da işçilerimizin iki aydır hak ettikleri maaşlarını alamadıkları yönündeki iddialar kabul edilemez. TOKİ’nin sorumluluğundaki bir projede böyle bir skandalın yaşanması büyük bir ayıptır. Bu memlekette alın teri kutsaldır. Kimse emeği hiçe sayamaz. İlgili kurumlar derhal harekete geçmeli, işçilerimizin mağduriyeti giderilmelidir. İYİ Parti olarak emekçimizin yanındayız ve bu sürecin takipçisi olacağız. İşçilerimizi görmezden gelenlere açıkça söylüyorum; Dinar halkı da, emekçilerimiz de sahipsiz değildir. Hakkı gasp edilen tek bir işçi dahi kalmayıncaya kadar mücadelemizi sürdüreceğiz.”
