BIST 100
13.860,59 1,22%
DOLAR
46,1165 0,04%
EURO
53,2041 0,02%
GRAM ALTIN
6.413,84 -0,09%
FAİZ
43,69 0,00%
GÜMÜŞ GRAM
101,00 -0,11%
BITCOIN
63.198,00 -0,43%
GBP/TRY
61,5507 0,03%
EUR/USD
1,1533 -0,01%
BRENT
94,25 1,25%
ÇEYREK ALTIN
10.486,63 -0,09%
  • ANASAYFA
  • GÜNDEM
  • İlçe Emniyet Müdürü Bülent Ermiş’ten Başkan Adnan Öztaş’a Ziyaret

İlçe Emniyet Müdürü Bülent Ermiş’ten Başkan Adnan Öztaş’a Ziyaret

Eski Tip Sürücü Belgeleri İçin Son Uyarı_20250830_005211_0000

Sandıklı İlçe Emniyet Müdürü Bülent Ermiş, Belediye Başkanı Adnan Öztaş’ı makamında ziyaret etti.

Ziyarette, ilçede huzur ve güvenliğin sağlanmasına yönelik çalışmalar ele alındı. Asayiş, trafik düzenlemeleri ve vatandaşların güvenliği gibi konularda görüş alışverişi yapıldı. Kamu kurumları arasındaki iş birliğinin önemine vurgu yapıldı.

Başkan Adnan Öztaş, nazik ziyaret dolayısıyla Bülent Ermiş’e teşekkür ederek, kamu hizmetlerinin daha etkin yürütülmesi adına birlikte çalışmanın önemine dikkat çekti.

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.
Yeni bir yorum göndermek için 60 saniye beklemelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?