
Sandıklı İlçe Emniyet Müdürü Bülent Ermiş, Belediye Başkanı Adnan Öztaş’ı makamında ziyaret etti.
Ziyarette, ilçede huzur ve güvenliğin sağlanmasına yönelik çalışmalar ele alındı. Asayiş, trafik düzenlemeleri ve vatandaşların güvenliği gibi konularda görüş alışverişi yapıldı. Kamu kurumları arasındaki iş birliğinin önemine vurgu yapıldı.
Başkan Adnan Öztaş, nazik ziyaret dolayısıyla Bülent Ermiş’e teşekkür ederek, kamu hizmetlerinin daha etkin yürütülmesi adına birlikte çalışmanın önemine dikkat çekti.
