
Afyonkarahisar Hoca Ahmet Yesevi İlkokulu’nda 2025-2026 eğitim öğretim yılı, anlamlı bir projeyle başladı. Okul Müdürü Murat Diktaş, bu yıl öğrenciler için özel bir uygulama başlattıklarını belirterek, “Her öğrencimiz bir fidan dikecek. Çocuklarımız büyüdükçe, fidanları da büyüyecek. Böylece hem çevremize hem de geleceğimize katkı sağlamış olacağız” dedi.
ÖĞRENCİLER HEM EĞİTİME HEM DOĞAYA KATKI SUNACAK
Okul bahçesinde yapılacak törenle öğrenciler kendi fidanlarını toprakla buluşturacak. Uygulama sayesinde çocuklar yalnızca akademik değil, aynı zamanda çevre bilinci açısından da eğitilecek. Veliler de bu çalışmayı büyük bir heyecanla karşıladı.
YENİ DÖNEMİN DİĞER YENİLİKLERİ
Yeni eğitim öğretim yılında Hoca Ahmet Yesevi İlkokulu’nda başka yenilikler de hayata geçirildi. Forma uygulaması geri dönerken, okulda “zilsiz eğitim” dönemi başladı. Ayrıca Milli Eğitim Bakanlığı’nın hazırladığı yeni müfredatın uygulandığı kademeler arttı. Öğretmenler içinse ders sırasında cep telefonu yasağı getirildi.

MÜDÜR DİKTAŞ: HEM BAŞARI HEM DOĞA İÇİN ÇALIŞACAĞIZ
Okul Müdürü Murat Diktaş, yeni eğitim yılının yalnızca derslerle sınırlı kalmayacağını vurgulayarak, “Hoca Ahmet Yesevi İlkokulu olarak çocuklarımızın başarılarıyla gurur duyarken, doğaya kazandıracağımız fidanlarla da geleceğe iz bırakacağız. Bu yıl, akademik başarı ile çevre bilincini bir araya getireceğiz” ifadelerini kullandı.
