
Afyonsehir.com’daki habere göre, Afyonkarahisar’ın Erkmen beldesi ile Organize Sanayi Bölgesi’ni birbirine bağlayacak yolun yapımına başlandı. Yıllardır beklenen proje için ilk adımlar atıldı.
BAŞKAN KÖKSAL’DAN TALİMAT
Eski İl Genel Meclis Üyesi Nurettin Birliktir, geçtiğimiz haftalarda Afyonkarahisar Belediye Başkanı Burcu Köksal’ı ziyaret ederek yolun önemine dikkat çekmişti. Birliktir, söz konusu yolun hem ulaşım güvenliği hem de ekonomik hareketlilik açısından kritik olduğunu ifade etmişti. Başkan Köksal, yapılan görüşmenin ardından Eylül ayında çalışmalara başlanması için talimat verdi. Belediye ekiplerinin sahaya inmesiyle birlikte yol yapımı fiilen başlatıldı.

BÖLGEYE KATKI SAĞLAYACAK
Yeni yolun tamamlanmasıyla birlikte, Erkmen beldesi ile sanayi bölgesi arasındaki ulaşımın daha kısa ve güvenli hale gelmesi bekleniyor.
