BIST 100
13.860,59 1,22%
DOLAR
46,1165 0,04%
EURO
53,2041 0,02%
GRAM ALTIN
6.413,84 -0,09%
FAİZ
43,69 0,00%
GÜMÜŞ GRAM
101,00 -0,11%
BITCOIN
63.198,00 -0,43%
GBP/TRY
61,5507 0,03%
EUR/USD
1,1533 -0,01%
BRENT
94,25 1,25%
ÇEYREK ALTIN
10.486,63 -0,09%

En çok çalışan personeller ödüllendirildi

Dinar sağlık personeli
İHA

Afyonkarahisar’ın Dinar ilçesinde en çok kanser taraması yapan sağlık personelleri ödüllendirildi.

3-9 Eylül tarihleri arasında kutlanan Halk Sağlığı Haftasında Afyonkarahisar İl Sağlık Müdürlüğü tarafından çeşitli etkinliklerle kutlandı. Yılın ilk altı ayında kadın sağlığı açısından kanser taramalarında İl genelinde en çok tarama yaparak il birincisi olan Dinar 4 No'lu ASM Aile Hekimi Dr. Ahmet Akiş ve hemşiresi Teslime Tetik'e plaketleri İl Sağlık Müdürü Dr. Hakkı Öztürk tarafından takdim edildi.

Aile Hekimi Dr. Akiş; "Koruyucu sağlık hizmetleri toplum sağlığımızın temel taşıdır. Tüm sağlık çalışanlarına çalışmalarında kolaylıklar diliyorum" İfadelerini kullandı.

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.
Yeni bir yorum göndermek için 60 saniye beklemelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?