
Sandıklı’da birlik ve dayanışma örneği sergilenmeye devam ediyor. Çay Mahallesi esnafları, Sandıklı Belediye Başkanı Adnan Öztaş’ı makamında ziyaret etti. Samimi bir ortamda gerçekleşen buluşmada, ilçede planlanan projeler ve esnafların talepleri üzerine istişarelerde bulunuldu.
Özellikle Dereboyu Caddesi’nde yapılması planlanan çalışmalar gündeme gelirken, esnaflar görüş ve önerilerini Başkan Öztaş ile paylaştı. Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Başkan Öztaş, “Çalışmalarımızı vatandaşlarımızın ihtiyaç ve talepleri doğrultusunda şekillendiriyoruz. Bu tür istişareler, hizmet kalitesini artırmak açısından büyük önem taşıyor,” dedi.
Başkan Öztaş, nazik ziyaretleri için Çay Mahallesi esnaflarına teşekkür etti.
