
Sandıklı Belediye Başkanı Adnan Öztaş, Hal Müdürlüğüne ziyarette bulundu. Ziyaret sırasında müdürlükte görev yapan personelle görüşerek yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aldı.
Programın devamında hal içerisinde faaliyet gösteren esnafla ve alışveriş yapan vatandaşlarla sohbet edildi, talep ve öneriler dinlendi.
İlçe ekonomisinde önemli bir konuma sahip olan Hal Müdürlüğünün işleyişi yerinde incelendi. Personel ve esnafla yapılan istişarelerle mevcut durum değerlendirildi, karşılıklı fikir alışverişinde bulunuldu.
Ziyaret, belediye hizmetlerinin sahadaki yansımalarının görülmesi ve ekonomik yapıya katkı sunan kesimlerle doğrudan temas kurulması açısından önem taşıdı.
