
Emirdağ Belediye Başkanı Serkan Koyuncu, haftanın ilk mesaisine Belediye bahçesinde vatandaşlarla bir araya gelerek onların talep ve önerilerini dinledi.
Emirdağ ilçesinin nabzını tutmaya özen gösterdiğini belirten Başkan Koyuncu, “Yeni haftaya kadim şehrimiz Emirdağ’ımızın güzel insanlarıyla başlamak bana büyük moral veriyor. Güler yüzleri ve samimi sohbetleri için tüm hemşerilerime yürekten teşekkür ediyorum” dedi. Vatandaşlar, Başkan Koyuncu ile gerçekleştirdikleri bu samimi buluşmada, hem ilçedeki ihtiyaçlarını iletme fırsatı buldu hem de belediyenin çalışmaları hakkında görüşlerini paylaştı.
