
Sandıklı Belediye Başkanı Adnan Öztaş, ilçeye yeni atanan Garnizon Komutanı Ahmet Yürük ve İlçe Emniyet Müdürü Bülent Ermiş’e hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.

Başkan Öztaş, makamlarında gerçekleştirdiği görüşmelerde Garnizon Komutanı Yürük ve Emniyet Müdürü Ermiş’e yeni görevlerinde başarılar dileyerek, çalışmalarında kolaylıklar temenni etti.
Komutan Yürük ve Müdür Ermiş ise nazik ziyareti dolayısıyla Başkan Öztaş’a teşekkür ederek, görev süresince uyum ve verimlilik içinde çalışacaklarını ifade ettiler.
