BIST 100
13.860,59 1,22%
DOLAR
46,1165 0,04%
EURO
53,2041 0,02%
GRAM ALTIN
6.413,84 -0,09%
FAİZ
43,69 0,00%
GÜMÜŞ GRAM
101,00 -0,11%
BITCOIN
63.198,00 -0,43%
GBP/TRY
61,5507 0,03%
EUR/USD
1,1533 -0,01%
BRENT
94,25 1,25%
ÇEYREK ALTIN
10.486,63 -0,09%
  • ANASAYFA
  • Genel
  • Başkan Adnan Öztaş’tan Garnizon Komutanı ve Emniyet Müdürüne Hayırlı Olsun Ziyareti

Başkan Adnan Öztaş’tan Garnizon Komutanı ve Emniyet Müdürüne Hayırlı Olsun Ziyareti

FB_IMG_1756203375479

Sandıklı Belediye Başkanı Adnan Öztaş, ilçeye yeni atanan Garnizon Komutanı Ahmet Yürük ve İlçe Emniyet Müdürü Bülent Ermiş’e hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.

Başkan Öztaş, makamlarında gerçekleştirdiği görüşmelerde Garnizon Komutanı Yürük ve Emniyet Müdürü Ermiş’e yeni görevlerinde başarılar dileyerek, çalışmalarında kolaylıklar temenni etti.

Komutan Yürük ve Müdür Ermiş ise nazik ziyareti dolayısıyla Başkan Öztaş’a teşekkür ederek, görev süresince uyum ve verimlilik içinde çalışacaklarını ifade ettiler.

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.
Yeni bir yorum göndermek için 60 saniye beklemelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?