
Belediye Başkanımız Adnan Öztaş, Belediye Meclis Üyemiz Rıfat Özbunar ile birlikte Cuma namazının ardından Dereboyu Caddesi’nde esnaf ziyareti gerçekleştirdi.
Ziyaret sırasında cadde üzerindeki esnaflarla tek tek selamlaşan Başkan Öztaş, esnafın talep ve önerilerini dinleyerek not aldı. Esnafların görüş ve düşüncelerine büyük önem verdiklerini belirten Başkan Öztaş, her zaman onların yanında olduklarını vurgulayarak hayırlı ve bereketli kazançlar diledi.
Vatandaşlarla da samimi sohbetler gerçekleştiren Başkan Öztaş, Sandıklı’nın gelişmesi ve daha yaşanabilir bir şehir olması için esnafın fikirlerinin yol gösterici olduğunu ifade etti.
