
Afyonkarahisar’da düzenlenen programda İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, AK Parti Afyonkarahisar milletvekilleri ve partililerle birlikte esnafla, gençlerle ve çocuklarla bir araya gelindi. Samimi atmosferin hâkim olduğu buluşmada, şehrin dört bir yanında vatandaşlarla sıcak sohbetler gerçekleştirildi.
Program kapsamında yapılan açıklamada, “Her sokakta bir tebessüm, her sohbette içtenlik vardı. Bu şehir; yiğitliğin, sadakatin, istiklalin ve vatan sevgisinin adıdır. Gösterilen içtenlik ve misafirperverlik için gönülden teşekkür ediyorum. Büyük ve Güçlü Türkiye, Afyonkarahisarlı hemşehrimizle birlikte inşa edilecek.” ifadeleri yer aldı.
Afyonkarahisar halkının yoğun ilgisiyle karşılanan program, birlik ve beraberlik mesajlarıyla sona erdi.
