
Sandıklı’da yapılan geçmiş olsun ve taziye ziyaretleri, toplumla kurulan güçlü bağların pekişmesine vesile oldu. Belediye Başkanı Adnan Öztaş, ilçe genelinde gerçekleştirilen ziyaretlerle dayanışma mesajı verdi.
İlk olarak Sandıklı Devlet Hastanesi’nde tedavi gören, belediyeden emekli Ali Tuncay ziyaret edilerek geçmiş olsun dilekleri iletildi. Sağlık temennilerinin paylaşıldığı görüşmede, moral desteği verildi.
Ziyaret programı kapsamında AK Parti Sandıklı İlçe Yönetim Kurulu Üyesi Zeki Topbaş ve Kevser Mahallesi Muhtarı Halil Karaağaç’ın da katılımıyla, belediye personeli Remzi Özak’ın kayınpederi merhum Süleyman Nacak için düzenlenen taziye ziyareti gerçekleştirildi.
Ayrıca merhume Fahriye Sarı ve merhum Hasan Hüseyin Cebeci’nin aileleri de ziyaret edilerek başsağlığı dilekleri iletildi, acılar paylaşıldı.
Yapılan ziyaretler, hem hastalık hem de vefat durumlarında vatandaşların yanında olunmasının önemini bir kez daha ortaya koydu. Toplumsal dayanışma ve insan odaklı belediyecilik anlayışı doğrultusunda gerçekleştirilen bu temaslar, ilçe halkı tarafından memnuniyetle karşılandı.
