
UNESCO Türkiye Milli Komisyonu, Kültür ve Turizm Bakanlığı, Sandıklı Kaymakamlığı, Sandıklı Belediyesi, Afyon Kocatepe Üniversitesi, Afyonkarahisar Sağlık Bilimleri Üniversitesi, SANHÜSADER, Sandıklı Ticaret Odası, Sandıklı Esnaf Odası ve Sandıklı Thermal Park Otel iş birliğiyle düzenlenen I. Uluslararası Sandıklı Termal ve Çamur Festivali son gününde düzenlenen gala yemeği ile son buldu.
Festivale katkı sağlayan kurum ve kuruluşlara teşekkür plaketlerinin takdim edildiği geceye TBMM Divan Katip Üyesi ve Afyonkarahisar Milletvekili Av. İbrahim Yurdunuseven, Afyonkarahisar Milletvekili Av. Ali Özkaya, Afyonkarahisar Milletvekili Dr. Hasan Arslan, Sandıklı Kaymakamı Selçuk Yosunkaya, Cumhuriyet Başsavcısı Hasan Köroğlu, Sandıklı Belediye Başkanı Adnan Öztaş, Afyonkarahisar İl Kültür ve Turizm Müdürü Yusuf Altın, Türkiye Motosiklet Federasyonu Asbaşkanı Mahmut Nedim Akülke, SANHÜSADER Derneği Başkanı Ahmet Yılmaz Yavuz, Afyonkarahisar Ticaret Borsası Başkanı Mehmet Mühsürler, Sandıklı AK Parti İlçe Başkanı Murat Erkalan, İl Genel Meclisi üyeleri, belediye meclis üyeleri, kurum amirleri ve basın mensupları katıldı.
Programda bir konuşma gerçekleştiren Sandıklı Belediye Başkanı Adnan Öztaş; “Bu festival, birlik ve beraberlik içinde olduğumuzda neler başarabileceğimizi gösteren en güzel örnektir. İnşallah bundan sonra da Sandıklımızı ve bölgemizi en iyi şekilde tanıtmaya devam edeceğiz. Hepinize katılımlarınızdan dolayı şükranlarımı sunuyor, hayırlı akşamlar diliyorum” dedi.

